19 February 2012

Best Photos dlm laptop Aku

Korang suka tengok gambar tak? 
AKU SUKA! hee~
Okey, skg aku nk share skit gmbar-gmbar yang
semart kt dlm lappy aku ni.
take a loook! :)

hah. Aku suka gamba nih. Sampai skg aku still pelik ngn gambar nih.
Nak tau ape yg pelik? 
Cer korang tutup tengah2 antara 2 petak tuh.
then tengok, sebenarnye 2 petak tu mmpunyai kaler yg same jeh.
Kan?kan?kan? Pelik kn?


 aku tak taula gamba ni ori ke tak. HEHE.
tapi aku tetap suka.
Ade ikan dolphin dlm gmba nih. Carila~ :)



 Semua org kate gmbar ni style gile.
Perghhh...painting on the sky...
Kreatif giler kot.



 huh, nak tau kepelikan gmba nih, korg kne copy masuk lappy korg dlu.
sebab nak main rotate2 nih.
kalo korg tengok, gamba ni gmba tapak kaki yg tenggelam kan?
then bila korg rotate 180dgree, korg akn nmpak..
tapak kaki yg timbul.
.best, aku siap rotate hmpir beriban kali beb. 
WAHAHAhahah~



Weee...
Sila tengok dot itu untuk bbrapa saat jap.
pelan-pelan, bulatan grey keliling dy tu disappear.
Style gile kan?? :D


Senanye banyak lagi gambar2 pelik dlm lptop aku nih...
Tapi nnt jelah aku post..
sebab bnyak sangatlah...hheheh~



No comments:

Post a Comment