29 March 2012

Cuti Sem---->Cari kerja laa!

salam..
heheh. Lega, Happy, Bebas,. Baru je abih paper geology petang tadi, then terus angkut barang balik lipis. HAHAHAHA.sekarang aku ade kat umah la nie..CUTI SEM AKU DAH SETAT!!! 2bulan a.k.a twomonth. Lama kan?kn?kn? *winks.
Pehh..exam week aku sesangat penat. Walaupon banyak gap antara paper, tapi tetap study gile2. gile la sangatnye=_=. 5killing paper! Wow..cukup mmbuatkan otak aku kering sekering-keringnye. Balik ni nak pulihhara semula otak aku yang berkarat sebab buku2. HEH.

Heheh, aku baru pas makan nasi+smbal tempoyak ni. So, idea cam melayang skit nak wat entry. KEKE.Tadi cam banyak sangat idea. Aish...
Hah! Cuti ni, sememangnye aku nak kerja! Tapi kan, aku tak tau nak kerja ape. Aku malas dah nak kerja kat cafe coz tahun lepas, aku kerja, memang gemuk ah aku! ** kg siot berat aku!! Perghh..tobat dah aku. Tapi kalo takde kerja lain, aku belasah je. Cer suggest skit kerja ape yang menarik.

KFC: taknak, coz agak protokol.
Cafe: nanti berat badan bertmbah.
Cashier: Segan ah, kalo jumpe cikgu2 n junior2 sekolah nt.
Jual Burger: Takde modal.
Jual Megi: Konfem tak laku. Umah nenek aku ade.

Kerani: Over ah...sijil SPM je ade. PIGIRAH!
Kerja kt AKTIF: Segan la plok.
Kerja kat stationery: Bapok boring..dah bape bulan aku dok mghadap buku..ni buku lagi????
Posmen: Ade ke pompuan jd posmen? Poswoman la jadinye kan?
Cikgu tuisyen: HAHAHA...buat lawak.
Babysit anak sedara kat umah: Langsung takde income!
Kerja kat BATA: Aku dahla gile kasut..melayang duit gaji aku kesitu jeh.

So, kesimpulannye, aku memang konpius gile ah nak kerja ape nih. Kang aku gi mnoreh getah kang.HAHAHA..

No comments:

Post a Comment