10 April 2012

Best Photos dlm Laptop Aku (part2)

Okay, disebabkan terlalu banyak sangat gambar, so aku sambung untuk Part 2 pulak! Heheh..excited~




1) korang nampak line biru tu bending kan? 
Okay, line biru tu actually parallel with each other. 
Cuba buat mata juling skit.





2) Tengok dot hitam tu then dekatkan muka korang. :)






3)Korang mesti nampak chess set kat atas tu putih n kat bawah tu hitam kan?
Sebenarnya dua dua chess set tu sama colour. Cuma background je yg tuka colour.






4) Ok, soalannya ialah, sudut dinding tu sebenarnya concave ke convex?
Haha, bila tutup bahagian atas, nampak convex,
 bila tutup bahagian bawah nampak concave. :D






5) Haha, okay maybe aku tak patut tunjuk gamba nih. KEKE.
Korang nampak ada satu muka je kan?
Sebenarnya ada dua muka pada muka orang tuh.
Muka 2 org kissing. :P






6) Memula aku konfius gak, mende yang peliknya dengan gamba nih.
Tajuk gamba nih "LIAR FACE"
rupanya memang ada perkataan LIAR dalam gamba nih. :D 



7) Ermm. maybe gambar ni sedikit boring.
it just waving. Tapi aku suka corak dia. ngee~






8) Korang rasa mana sambungan untuk line hitam tu?
Line biru atau line merah?
Sebenarnya line merah. Cer test guna pembaris. :)






9) Korang mesti tak percaya.
Dua dua line hijau dalam gamba ni sebenarnya sama saiz.
Cuba bayangkan yang gamba ni bukan 3D, but 2D.
Korang akan perasan yang line hijau tu sama.






10) PEHH! Dalam banyak2 gamba, aku memang tabik kat gamba nih.
Dua-dua meja ni memang sama saiz.
Sama panjang dan sama lebar.
Nampak impossible kan? Test dengan ruler, baru percaya.






11) Hah, petak panjang atas adalah parallel dengan petak bawah tu.
haha, trust me.



Hahahaha. Habis untuk entry kali nih!
Enjoy? Sebarang kekonfiussan, buleyla tanye ea..
Banyak lagi tak upload ni sebenarnya. Heheh. 
Maybe next time.. Peace!



No comments:

Post a Comment