05 November 2012

me. As part three.


salam. Glad to see you. ngee..
Sorry lama tak post. Busy ngan final exam. Bukan busy sikit, tapi tersangat banyak bizinye. harhar.
sekarang aku tengah cuti sem. hewhewhew.
okay, lend me your eyes.

Part three..? Okay makna nya aku student sem ke-3 UiTM Jengka leww. Second year.
Part three sangat happenning. Because..
1) no lab, so no report to submit.
2) roomate yang kecoh dan sengaja mengecohkan keadaan. 
3) 2 killlllling course, tapi best.
4) assignment CSC. Ow ni tak seronok.
5) what else...? 

Our final exam murder our happiness. Seriously.
Exam rapat2...selain soalan2 yang killing. Sem ni BEL aku teruk sikit. Habihla aku kena marah ngan kakak aku. T__T

Roomate aku semua budak akaun. Aku je budak EC.
Takpe, that makes me special. MUAHAHAHA. jangan muntah.
Exam aku untuk sem 3 ni serabut sikit. Yelah, dengan problem yang menimpa lah..sakit lah..ape lahh..

Sebelum aku exam Calculus, aku kena keracunan makanan wehh.
Tak tau la makan ape, tapi aku dah berulang alik ke tandas dari pukul 5 pagi.
Mula mula memulas jeh. Lama lama.....hambek ko.
Muntah sampai 4 kali. Itu pon paksa diri muntah sebab perut dah tak dapat nak tanggung lagi dah..
Roomate aku suruh aku jolok tekak ngan chopstick. HAha. Dorang gurau je, tapi bila aku buat betol2, mulala cuak. KEKEKE.
Pehhh...esoknya dahla nak exam. Mak aku pulak tukar nombor tanpa pengetahuan aku.
Sedeh aku. Call mak, bibi, areh...sume tak dapat. Tengah malam tu baru aku dapat call.
..and as usual, girl cry. HAHA.
Stress leww..bukan manja ke hape.
Mak aku suruh aku stop study. Buat je yang termampu. Jangan paksa. Memula aku tak ambik endah pon nasihat mak aku tuu. Lama lama aku dah tak tahan, aku tidur je. And guess what, aku dapat jawab derrrr......base on knowledge aku dalam kelas je. Peduli lah.

Aku study untuk exam ECM sangat2 menggila. Btw,  ECM stand for Civil Engineering Materials. Totally membaca punya subjek. My weakness. Nak tahu macam mana aku study? 
Macam nii...






Haha. Katil aku penuh dengan notes. Roomate aku sampai paggil aku "stalker gila" sebab memang macam aku stalk orang pon. HAHA. Stress jangan cakapla. Buku tebal macam buku Yellow Pages. *tipuje* Tebal buku ECM tuu..nak baca n hafal semua memang tak lah kan.
So, aku just baca dan fahamkan je. Then sebelum tidur aku tulis mende yang aku dah baca kat dinding2.. Bangun je tidur, aku akan baca semula. Jadi memangla jadi, tapi aku confuse banyak sangat mende yang aku tulis. Time exam, aku dapat bayang separuh je. Separuh lagi aku just dapat bayangkan tulisan-tulisan kecik yang aku rasa..."mende yang aku tulis nii?"..
...
-_____-

Balik jew rumah...

mak : Nape aok kurus sangat baqis?
aku  : Yeke? Stress belajar kot mak. *dalam hati rasa best*

Sem depan aku dah duduk rumah sewa. Jemput jemputla datang rumah ye..aku buat kueh jemput-jemput.
Okaylah korang korang. Aku rasa aku dah buat essay dah kat sini. Cakap pasal essay, harini start SPM doe. Subjek BM harini. Kahkahkah..botakla kepala adek aku n sepupu aku buat essay harini. Aku pulak buat essay mengarut kat sini.




No comments:

Post a Comment