29 November 2012

Part-four-to-be

assalamualaikum..
Haa. Minggu depan aku dah start kelas. Life as part four, second year student. Hmmm. Result sem lepas memang upsetting skit laaa. Jatuh bergolek...GEDEBUK se. Haaa..tapi okaylaa. Still, alhamdulillah. CGPA masih bernaung. Fuhhh.
Jadi, sem empat ni aku nak buat sehabis baik. All out! Tapi...sem ni dijangka sem yang paling busy sekali. Dengan duduk luar laa.. i can see obstacle everywhere. *____* Dear Allah, give me more strength.

Lab. Sem depan aku banyakkk sangat Lab. Dah banyak lab, banyakla reportnye kann. Hmmm..aku paling tak suka buat experiment indoor. Bosang boh. Outdoor baru syiok sikit. Sikit laaa. Basically, aku memang tak suka buat experiment. Buat kerja dalam bilik sambil makan cekedis kan molekk. Ye dop.
Subjek part four, SEMBILAN. Including lab. Sikit jerr.


banyakla kau punyer sikit
Hope lecturer semua menyenangkan hati. Nak baik2 ngan lecturer lah sem nii. Setiap minggu pergi bilik miss/sir. Cakap lebat. Kira best jugakla sem nii sebab takde BEL, CTU dan juga kor. I hope so. Carry mark kena jaga balqis oii. Setiap sem carrymark aku memang tak best dilihat. Enjoy sangat kann. Tido, makan, movie.
Aku nak beli motor,..susahla duduk luar takde motor. HUHUHU. Tapi seganla nak mintak kat mak. Dahla tak tolong mak time cuti. Arrrr..rasa nak putar balik masa. Rugi tak buat bisnes jual donat ker..karipap ker.. Adalah jugak income. T.T Ada sesiapa nak jual motor bawah RM300 tak? haha.

Tak sabar nak habis Diploma. Sick tahu tak sick! Aku tak tahula aku ni yang sick ker bende lain. Tapi memang tak bestlah life time diploma nii. Rindu SEMSEL sangat2. :(

Lambat lagi nak abis diploma. Baru nak masuk part four kan. TIGA SEM LAGI!! 

.::| Haha Byul day is today! Wish them happy ever after |::.

No comments:

Post a Comment