09 February 2013

Feel like QUITTING

Hye. Lama tak update post kan. Cuti jela masa nak menulis kat blog usang nii.
Tajuk entry memang taleh bla. Hehe. Alah, kang mengarut kat Facebook kang ada je orang nak attack kan. Baik mengarut kat blog, bahagia sikit. 
Baru student Diploma, dah strehh bagai kan. Hehe. Memang pon. Aku rasa hidup aku macam off the rhythm. Rentak dia still tak dapat catch up. Asyik berserabut je kan. Kerja takdelah banyak macam PM, tapi memikir kerja macam selori. Rasa macam senget bahu sebelah. *OVER*

Haa. This is the feeling. macam kerja kilang kertas dah.
Kalo lappy aku ni macam dah sadis sangat dah. Dahla takde antivirus. Dia ni dah berapa kali kasi notification kat aku suruh update antivirus. Aku buat tak tahu je. hehe. Hambek kao, dah selalu hang. Kalo dapat tengok movie tu, rasa bahagia je. Kalo tengah buat kerja tu, rasa nak gigit2 je lappy tu. Time buat kerja lah nak tersekat-sekat bagai kan. Haaa.

Opss we are cuter. Hakhaks
Hmmm. Sekarang aku tengah cuti, mood aku baik sikitlah. Kalo time kat Jengka tu, rasa nak marah orang je kerjanya. Huhu, nak bahagia sikit pon tak bole. Inilah nasib orang single. *tibe.
Aku rasa nak quit semua benda yang bersangkut paut ngan aku sekarang. Rasa nak berhenti semua, refresh then start semula. Langkah kaki kanan, doa n buat sehabis baik! Huk! huk! huk! 
Ocewah. Balik rumah memangla rasa confident bagai. Hehe balqis..balqis...

Haha, rasa macam syok sendiri je aku ni. HahAHar. Blog aku, aku punya sukalah.
Hmm. Balik rumah, ingat boleh rilex2. Rupanya rumah gilerst kena makeover pulak. Kucing aku plak kena belasah tatau la ngan kucing lain ke, ngan anjing ke. Kaki depan dia dua dua hancur. Takdelah hancur sangat, tapi patah teruklah. Nampak tulang. Huhu kesian. Kitorang pon taktau nak buat camner. Mak aku letak iodin n Jerslin then balut tangan dia. Huhu siapa punya kerjalah yang belasah Comey ni. Tulah, dia pon asyik nak tunjuk hero je. :'( Malas nak letak gambar, nanti korang seram plak.

Okay, Happy Chinese new Year! The year of Snake. Galok ah tv tunjuk pasal ular aje. Aktif wan aku tukar channel. Hahaha. Dia sangat geli pada ular. Tengok gambar pon dah menjerit. Haha.

Okay. Daaa.
Salam.


No comments:

Post a Comment