25 April 2013

Girlies

Salam.
Haa. Ape nak jadi la ngan aku ni haa.
Sedikit sebanyak terhilang ciri2 keperempuanan. Hehe. Nak dapaat plak melepak ngan geng2 silat. Haaa..ini makan dia. Aku bukan ape, aku pon tak suka kalau dipanggil 'jantan'. Harrr. Ingat aku suka ker woy? Aku lahir lahir perempuan lah. Still perempuan, until today. :P.

Don't judge a book by its cover.
Aku memang suka pakai jersi. Kalau tanya member2 aku yang lain pon, dorang selalu sangatlah tengok aku pakai jersi. Padahal tak minat sangat pon bola. Dulula minat, sekarang malas dah. Semok aje. hahar. Aku minat macam perempuan perempuan lainlah. Kalau ada game yang besau2 je. My fav, FIFA. haa..itu pon 4 tahun sekali lah aku jadi gila bola nya. Aku suka pakai jersi sebab..sebabb... jap, sebab ape ek? haha. Ntahlaa. Aku selesa kot. Tapi aku rajin gak pakai blause ea. Cuti ni aku nak beli blause banyak2. Berganda-ganda dari jersi2 aku tuh. Hmph~



Mak aku pernah citer, dia dulu pon rock2 jugak time sekolah. Haa..maybe aku mewarisi dia lah kot. Tapi kakak2 aku tade plak macam aku nii. Maybe sebab aku banyak kawan lelaki kot kat Jengka nii. Kawan perempuan pon banyak lorr. Balance balance. haha.

Aku rasa aku ni kena ada BF laa baru lemah lembut sikit kot. Hahahar. Tak pasei. Tapi memang betul pon. Kebanyakan aku tengok member2 aku yang rock rock ni, bila ada BF kemain melaram jadinya. Haha. Fakta ni boleh pakai der. Aku? Haaha..lama sangat ber'single', ginilah jadi. Tapi aku nak ada BF pon takde masa. Komitmen kot bila ade pakwe. Kita postpone dulu ea pakwe makwe nih. Ngaahaa~

In conclusion, aku ni bukanlah 'kejantanan' dan jauh sekalilah tomboy. Aku still ada ciri ciri keperempuanan kot! haha. Janganlah kata aku lelaki dah ea, kang aku jadi laki betol kang terkezut beruk. Bangun2 pagi, jadi lelaki. Opss, statement tak logik. Tetttt~ haha. Aku banyak deal dengan kerja kerja dan banyak jugaklah bergaul dengan masyarakat kaum adam. Haha, dorang memang suka mengacau aku, pantang ade peluang. Maybe sebab tu lah kot aku jadi begini. Harrr, ade plak senior2 yang gila gaban belaka. Hadoyai.

Abg ipar aku pernah tanya,

     Abglong hery    : Aok ni main bola ke Balqis? Cantik betul jersi.
     Aku                  : Hahar, takdelah. Tak minat main bola. *bangga*


Mari pakai jersi! Daripada pakai baju yang mensodok mata, baik pakai jersi kan kan kan.
Krikk krikk.
Ahh, shut up. Haha

Cute sangat budak neh. Gerem.

* btw, somebody have stalked my blog recently. 
Welcome to my blog buddy. haha. ♥ *




2 comments: